Rozwód - właściwy wydział Sądu Okręgowego w Poznaniu


W Sądzie Okręgowym w Poznaniu rozwodami zajmują się dwa wydziały, a mianowicie:

Wydział I Cywilny Sądu Okręgowego w Poznaniu 
oraz 
Wydział XII Cywilny Sądu Okręgowego w Poznaniu

Właściwość każdego z tych wydziałów zależy od litery nazwiska powoda. Jeżeli nazwisko powoda zaczyna się na literę od A do M – to właściwy jest Wydział I Cywilny. Od litery N – sprawy są rozpatrywane w Wydziale XII Sądu Okręgowego w Poznaniu.

Jeżeli pozew o rozwód zostanie złożony do niewłaściwego wydziału, zostanie wówczas przekazany do wydziału właściwego bez odrębnego wzywania powoda do wskazania prawidłowego wydziału.

(Dla porządku dodać należy, że sprawy o rozwód w strukturze Sąd Okręgowego w Poznaniu rozpatrują też wydziały zamiejscowego tego Sądu tj
Wydział XIII Cywilny z siedzibą w Lesznie oraz Wydział XIV Cywilny z siedzibą w Pile)

Sąd Okręgowy w Poznaniu wydziały

10 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za przydatne adresy. Rozwód po kilkunastu latach bycia z drugą osobą jest nie tylko bardzo ciężki do przetrwania pod względem psychicznym ale również nawet organizacyjnym. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dr Агбазара-wielki człowiek, ten lekarz pomoże mi odzyskać moją ukochaną Jenny Williams, która zerwała ze mną 2 lata temu z jego potężnym zaklęciem, a dziś wraca do mnie, więc jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nim przez e-mail: ( agbazara@gmail.com ) lub zadzwoń / WhatsApp ( +2348104102662 ). I rozwiąż swój problem jak ja.

      Usuń
  2. Coś jest nie tak. Moje nazwisko zaczyna się na "M" a dostałam pozew rozwodowy z Hejmowskiego. Chyba mają Państwo błędne info.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wciąż pamiętam mój ból małżeństwa, kiedy mój mąż mnie opuścił, Dr.Agbazara z AGBAZARA TEMPLE przywróciła mi kochanka w zaledwie 2 dni, chcę tylko podziękować Wam za zaklęcie i spodziewamy się naszego pierwszego dziecka. Jeśli masz problemy małżeńskie, spróbuj skontaktować się z TEMPLE AGBAZARA: ( agbazara@gmail.com ) Lub WhatsApp mu na: ( +234 810 410 2662 )

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wpis! Dzięki. W mojej sprawie rozwodowej i opiece nad dziećmi, dużą rolę odegrała kancelaria adwokacka. Na takich sprawach nie warto oszczędzać...

    OdpowiedzUsuń
  5. W naszym prostym zyciu milosc odgrywa bardzo szczególna role. Teraz jestesmy w stanie uczynic twoje zycie milosne zdrowym i nie ma miejsca na zadne klopoty. Wszystko to jest mozliwe dzieki AGBAZARA TEMPLE OF SOLUTION. Pomógl mi rzucic zaklecie, które przywrócilo mojego zaginionego kochanka z powrotem na 48 godzin, które zostawily mnie dla innej kobiety. mozesz takze skontaktowac sie z nim ( agbazara@gmail.com ) lub WhatsApp / Call: ( +2348104102662 ), i byc szczesliwym na wieki, tak jak teraz z jego doswiadczeniem.

    OdpowiedzUsuń
  6. 30 yr old Software Engineer IV Janaye Hegarty, hailing from Quesnel enjoys watching movies like Iron Eagle IV and Gaming. Took a trip to Chhatrapati Shivaji Terminus (formerly Victoria Terminus) and drives a Neon. zawartosc witryny

    OdpowiedzUsuń
  7. 57 yrs old Office Assistant IV Fonz Capes, hailing from North Vancouver enjoys watching movies like Blue Smoke and Digital arts. Took a trip to Mana Pools National Park and drives a Ferrari 250 LM. zobacz tutaj

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałem tutaj komentarz kilka tygodni temu na temat dr Agbazary i postanowiłem skontaktować się z nim zgodnie z instrukcją, dzięki temu człowiekowi za przyniesienie mi radości zgodnie z życzeniem. postąpiłem zgodnie z instrukcjami, które udzielił innym, aby odzyskać moją kochankę, która opuściła mnie i dzieci na 3 lata, ale dzięki dr Agbazara, ponieważ teraz wróciły do mnie na dobre i jesteśmy razem szczęśliwi. skontaktuj się z nim również w celu uzyskania pomocy, jeśli masz problem w związku przez e-mail na adres: ( agbazara@gmail.com ) LUB przez WhatsApp na: (+2348104102662). I zeznaj za siebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. W Bydgoszczy podziału majątku wymaga dogłębnej analizy prawnej. Wartości nieruchomości i innych aktywów, które należy podzielić, często są znaczące. Dlatego, aby zapewnić sprawiedliwy podział, ważne jest, aby obie strony miały profesjonalne wsparcie prawnicze. Prawnicy specjalizujący się w prawie rodzinnym i majątkowym mogą pomóc w negocjacjach i reprezentować klienta w sądzie, co jest kluczowe w przypadku sporów.

    OdpowiedzUsuń

Możesz skomentować ten wpis w tym miejscu