Pozew o rozwód bez orzekania o winie - rozwód w Poznaniu

Poniżej prezentujemy przykładowy pozew o rozwód bez orzekania o winie


Poznań, dnia 01 lipca 2013 roku


Sąd Okręgowy w Poznaniu
Wydział I Cywilny
Al. Marcinkowskiego 32;
61-745 Poznań

Powód: Jan Kwaśniewski
Ul. Młyńska 1a; 61-729 Poznań
reprezentowany przez adwokata Xawery Oleksy
Kancelaria Adwokacka w Poznaniu, ul. Nowowiejskiego 350/45; 61-729 Poznań

Pozwany: Janina Kwaśniewska
Ul. Szyperska 14; 61-745 Poznań

Pozew o rozwód

W imieniu własnym wnoszę o rozwiązanie małżeństwa zawartego w dniu 14 lutego 2000 roku w USC w Poznaniu przez rozwód bez orzekania o winie stron

Uzasadnienie

Strony zawarły związek małżeński przed Kierownikiem Urzędu Stanu Cywilnego w Poznaniu 14 lutego 2000 roku.

Małżeństwo stron układało się zgodnie.

Jednakże z biegiem lat strony przestały darzyć się uczuciem. Pomiędzy stronami ustało też pożycie fizyczne. Powyższe miało miejsce ok. 3 lat przed złożeniem pozwu.

Rok przed złożeniem pozwu pozwana wyprowadziła się od powoda i strony nie prowadzą wspólnego gospodarstwa domowego.

Strony nie widzą możliwości trwania w małżeństwie i są w tym przekonaniu zdecydowane. Nie widzą także możliwości naprawienia związku.

Strony nie mają małoletnich dzieci.

Razem uzgodniły zasady rozstania przed złożeniem pozwu oraz, iż poniosą koszty procesu we własnym zakresie.

W przypadku orzeczenia rozwodu zgodnie z niniejszym pozwem, wnoszę o zwrot połowy uiszczonej opłaty na rachunek w Banku Zachodnim WBK w Poznaniu 11 1111 1111 0000 0001 1111 1111.

Mając powyższe na uwadze, wnoszę jak na wstępie.

Adwokat
Xawery Oleksy

Załączniki:

  1. odpis pełnomocnictwa wraz z kopią dla strony przeciwnej
  2. odpis skrócony aktu małżeństwa w oryginale  wraz z kopią dla strony przeciwnej
  3. dowód uiszczenia opłaty 600 złotych opłaconej na rachunek Sądu Okręgowego w Poznaniu
  4. odpis pozwu i wszystkich załączników

7 komentarzy:

  1. Fajne jest to wyjaśnienie, dlaczego chcą rozwodu. A skoro się obydwoje dogadują, to moim zdaniem uzasadnienie jest niepotrzebne, ale takie są wymogi

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawo cywilne? Warto zaufać Kacprzak & Kowalak (www.kacprzak.pl)! Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wciąż pamiętam mój ból małżeństwa, kiedy mój mąż mnie opuścił, Dr.Agbazara z AGBAZARA TEMPLE przywróciła mi kochanka w zaledwie 2 dni, chcę tylko podziękować Wam za zaklęcie i spodziewamy się naszego pierwszego dziecka. Jeśli masz problemy małżeńskie, spróbuj skontaktować się z TEMPLE AGBAZARA: ( agbazara@gmail.com ) Lub WhatsApp mu na: ( +234 810 410 2662 )

    OdpowiedzUsuń
  4. W naszym prostym zyciu milosc odgrywa bardzo szczególna role. Teraz jestesmy w stanie uczynic twoje zycie milosne zdrowym i nie ma miejsca na zadne klopoty. Wszystko to jest mozliwe dzieki AGBAZARA TEMPLE OF SOLUTION. Pomógl mi rzucic zaklecie, które przywrócilo mojego zaginionego kochanka z powrotem na 48 godzin, które zostawily mnie dla innej kobiety. mozesz takze skontaktowac sie z nim ( agbazara@gmail.com ) lub WhatsApp / Call: ( +2348104102662 ), i byc szczesliwym na wieki, tak jak teraz z jego doswiadczeniem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli rozwód bez orzekania o winie to trochę spokojniej to wszystko przebiega. Jednak bywa i tak, że rozwód to dopiero początek jeszcze większych problemów. Dlatego lepiej polegać na radcaprawny-trojmiasto.pl w takich sprawach, doradzą, ze wszystkim pomogą. To doświadczona kancelaria.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałem tutaj komentarz kilka tygodni temu na temat dr Agbazary i postanowiłem skontaktować się z nim zgodnie z instrukcją, dzięki temu człowiekowi za przyniesienie mi radości zgodnie z życzeniem. postąpiłem zgodnie z instrukcjami, które udzielił innym, aby odzyskać moją kochankę, która opuściła mnie i dzieci na 3 lata, ale dzięki dr Agbazara, ponieważ teraz wróciły do mnie na dobre i jesteśmy razem szczęśliwi. skontaktuj się z nim również w celu uzyskania pomocy, jeśli masz problem w związku przez e-mail na adres: ( agbazara@gmail.com ) LUB przez WhatsApp na: (+2348104102662). I zeznaj za siebie.

    OdpowiedzUsuń

Możesz skomentować ten wpis w tym miejscu