Wyjazdy rozwodowe czy wizyta u adwokata

Jeżeli zastanawiali się Państwo, czy wybrać tygodniowe wyjazdy rozwodowe, zachęcamy do wybrania w pierwszej kolejności konsultacji u adwokata lub radcy prawnego.

Już na pierwszej wizycie uzyskają Państwo w jakiejkolwiek kancelarii szereg opcji związanych z rozważanym rozwodem. Pozwoli to Państwu dokonać wstępnej oceny rozwiązań prawnych zaistniałej sytuacji. I co ważne, ani nie trwa tydzień, ani też nie jest związane ze znacznymi kosztami czy też występem w telewizji (jak proponują niektóre firmy).


W naszej ocenie taka wizyta u prawnika pomoże usystematyzować wiedzę na temat sytuacji prawnej.

Oczywiście, jeżeli zdecydują się Państwo na wyjazdy rozwodowe - nie zniechęcamy. Z tym, że po wizycie u adwokata lub radcy prawnego będziecie mieć już większą świadomość o co pytać w dalszej kolejności na wyjeździe rozwodowym.


Ponadto w sprawach, w których nie są Państwo pewni czy zdecydować się na rozwód czy też nie decydować się na to rozwiązanie, jak najbardziej wskazane jest też zasięgnięcie porady psychologa.





Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi wpisami. Ze względu na upływ czasu od publikacji wielu postów, podejmowanie decyzji na podstawie postów należy poprzedzić konsultacją z adwokatem lub radcą prawnym.







2 komentarze:

  1. Rozwód to trudna sytuacja na pewno dla każdej ze stron, dlatego też zamknijcie temat jak najszybciej. Wizyta u adwokata według mnie jest koniecznością. Na stronie prawnik-kartuzy.pl znaleźć można takie wsparcie, szczególnie w prawie rodzinnym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałem tutaj komentarz kilka tygodni temu na temat dr Agbazary i postanowiłem skontaktować się z nim zgodnie z instrukcją, dzięki temu człowiekowi za przyniesienie mi radości zgodnie z życzeniem. postąpiłem zgodnie z instrukcjami, które udzielił innym, aby odzyskać moją kochankę, która opuściła mnie i dzieci na 3 lata, ale dzięki dr Agbazara, ponieważ teraz wróciły do mnie na dobre i jesteśmy razem szczęśliwi. skontaktuj się z nim również w celu uzyskania pomocy, jeśli masz problem w związku przez e-mail na adres: ( agbazara@gmail.com ) LUB przez WhatsApp na: (+2348104102662). I zeznaj za siebie.

      Usuń

Możesz skomentować ten wpis w tym miejscu