Rozwód międzynarodowy Adwokat Rozwód Poznań

Czy wiesz, że pomoc prawna w sprawie rozwodu międzynarodowego, tj, gdy Polak lub Polka rozwodzi się z obcokrajowcem może być regulowany przez różne reżimy prawne.





Czasami krótkie zadawanie pytanie typu czy jest możliwy rozwód z ... nie są wystarczające. Przed skierowaniem zapytania i ewentualną konsultacją z adwokatem należy mieć na uwadze, że pomoc prawna dla osób rozwodzących się wymaga bliższej znajomości sytuacji. I tak jest także w przypadku rozwodów z obcokrajowcem. O właściwości prawa i procedury rozpatrywania sprawy decydować mogą bowiem takie czynniki jak miejsce zamieszkania małżonków, czy obcokrajowiec jest obywatelem jednego z krajów UE itp.. Czasami może być tak, że właściwe mogą być równolegle różne systemy prawne i wówczas warto rozważyć, czy rozwodu nie prowadzić zgodnie z prawem polskim przed sądami polskimi.

W razie pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu
Tel  61 641 64 61










Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi wpisami. Ze względu na upływ czasu od publikacji wielu postów, podejmowanie decyzji na podstawie postów należy poprzedzić konsultacją z adwokatem lub radcą prawnym.




6 komentarzy:

  1. Bardzo dobrze, że taka pomoc jest świadczona. Jednak jeżeli wasza sprawa wymaga natychmiastowej porady to trzeba też może i postawić na pomoc w lokalnych kancelariach

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wpis! Jednak rozwód to nie taka prosta sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Potrzebujesz pomocy przy rozwodzie? Szukasz dobrego adwokata rozwodowego w Poznaniu? Wybierz dobrego adwokata na stronie https://adwokatrozwod.top/poznan/

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam https://adwokatrozwod.top/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cijeli moj život nikad nisam vidio ništa što bi tako brzo djelovalo kao čarolija Dr.Agbazara. Nakon što sam kontaktirao Dr.Agbazaru, počeo sam vjerovati u izreku da svaki novčić ima dvije strane. Kad me je ljubavnik ostavio, zaklela se da mi se više nikada neće vratiti, ali hvala Bogu što mi je pomoću Dr.Agbazare u roku od 48 sati vratila svog ljubavnika i također želim da drugi ljudi koji su slomljeni srca kontaktiraju Dr. Agbazara kroz ove detalje ispod koje su putem e-pošte: ( agbazara@gmail.com ) ili putem Whatsapp na ( +2348104102662 ) onda možete vidjeti čudesa Dr.Agbazara

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje małżeństwo było prawie u kresu, kiedy zobaczyłam komentarz o człowieku o imieniu Dr DAWN, który pomaga ludziom w odzyskaniu współmałżonka i skontaktowałam się z nim na szczęście dla mnie rzucił zaklęcia po 24 godzinach mój kochanek wrócił do mnie od tego czasu moje małżeństwo jest stabilne dzięki za wszystko co dla mnie zrobił zapewniam cię o kontakt z nim,
    jest biegły w następujących zaklęciach:
    * zaklęcia miłosne
    * zaklęcia małżeńskie
    * magia pieniędzy
    * zaklęcie szczęścia
    * Czary pociągu seksualnego
    * Magia leczenia AIDS
    * Jaskinia kasyna
    * Usunięto przeklęte jaskinie
    * Zaklęcie ochronne
    * Magia loterii
    * Szczęśliwe zaklęcia
    * Zaklęcie płodności
    * Pierścień telekinezy 💍
    WhatsApp: +2349046229159

    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Możesz skomentować ten wpis w tym miejscu