Adwokat Radca prawny a rozwód – Poznań

W sprawach o rozwód przed Sądem Okręgowym w Poznaniu często zainteresowaniu lub klienci dopytują o kolor żabotu przy todze reprezentujących osób. Czasami bowiem zdarza się tak, że jedną stronę reprezentuje osoba mająca togę z żabotem koloru niebieskiego a drugą stronę osoba nosząca togę koloru zielonego.

Otóż wyjaśniając – kolor zielony żabotu przypisany jest do adwokatów, natomiast niebieski – do radców prawnych.

Dodatkowo padają zapytania czy w rozwody może prowadzić adwokat czy radca prawny.

Odpowiedź jest następująca – sprawę o rozwód może prowadzić bez żadnych ograniczeń zarówno adwokat jak i radca prawny. Sprawę o rozwód w Poznaniu może prowadzić tak samo adwokat i radca prawny mający siedzibę swojej kancelarii w Poznaniu, jak i w innym mieście w Polsce. 

W zakresie miejscowej reprezentacji nie ma w Polsce żadnych ograniczeń. Prawo dotyczące spraw o rozwód jest takie samo w stosowaniu zarówno w Rzeszowie, Szczecinie jak i w Poznaniu.

W przypadku pytań lub wątpliwości można:
1.      Zostawić komentarz pod danym wpisem zupełnie anonimowo
2.      Przesłać zagadnienie do opracowania za pomocą formularza
3.      Lub też skontaktować się telefonicznie  - 61 641 64 61 (Poznań)
Zachęcamy też do korzystania z wyszukiwarki zamieszczonej w górnej części serwisu lub też wyszukania informacji za pomocą haseł tematycznych.

Warto przejrzeć też inne tematy:

10 komentarzy:

  1. czy adwokat może się wymieniać togą z radcą prawnym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałem tutaj komentarz kilka tygodni temu na temat dr Agbazary i postanowiłem skontaktować się z nim zgodnie z instrukcją, dzięki temu człowiekowi za przyniesienie mi radości zgodnie z życzeniem. postąpiłem zgodnie z instrukcjami, które udzielił innym, aby odzyskać moją kochankę, która opuściła mnie i dzieci na 3 lata, ale dzięki dr Agbazara, ponieważ teraz wróciły do mnie na dobre i jesteśmy razem szczęśliwi. skontaktuj się z nim również w celu uzyskania pomocy, jeśli masz problem w związku przez e-mail na adres: ( agbazara@gmail.com ) LUB przez WhatsApp na: (+2348104102662). I zeznaj za siebie.

      Usuń
  2. Nie mogę wymieniać się togami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kancelaria Kasprzak & Kowalak (http://www.kacprzak.pl/) to fachowcy, którzy znają się na prawie karnym. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkie podziękowania dla tego wspaniałego człowieka o imieniu Dr. Agbazara, wielki rzucający, który przywraca radość z pomocy w przywróceniu mojego kochanka, który oderwał się ode mnie cztery miesiące temu, ale teraz, z pomocą dr. Agbazara, wielka miłość, rzuca zaklęcia. Dzięki mu. Możesz również poprosić go o pomoc, gdy będziesz go potrzebować w trudnych czasach: ( agbazara@gmail.com ) lub WhatsApp +2348104102662

    OdpowiedzUsuń
  5. To bardzo ciekawe informacje. Szczerze mówiąc myślałam, że sprawę rozwodową może prowadzić tylko adwokat, ale jeśli również radca prawny to zdecydowanie skorzystam z pomocy https://radcaprawny-trojmiasto.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałem tutaj komentarz kilka tygodni temu na temat dr Agbazary i postanowiłem skontaktować się z nim zgodnie z instrukcją, dzięki temu człowiekowi za przyniesienie mi radości zgodnie z życzeniem. postąpiłem zgodnie z instrukcjami, które udzielił innym, aby odzyskać moją kochankę, która opuściła mnie i dzieci na 3 lata, ale dzięki dr Agbazara, ponieważ teraz wróciły do mnie na dobre i jesteśmy razem szczęśliwi. skontaktuj się z nim również w celu uzyskania pomocy, jeśli masz problem w związku przez e-mail na adres: ( agbazara@gmail.com ) LUB przez WhatsApp na: (+2348104102662). I zeznaj za siebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo cenny wpis. Przyda się na przyszłość

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wpis, bardzo fajnie się go czytało. Czekam na więcej pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Możesz skomentować ten wpis w tym miejscu